Här kommer vi löpande publicera praktisk information kring konferensen.
Kontakt
För frågor kring själva anmälan och betalning: rymdforum2021@meetagain.se
För övriga frågor om konferensen: conference@gaisler.com
Adresser
Hotell Gothia Towers, Mässans gata 24
Chalmers konferens, Chalmersplatsen 1
FÖR UTSTÄLLARE
I liten utställarplats ingår 1 st ståbord samt tillgång till strömkabel och 1 st inlogg till trådlösa nätverket.
I stor utställarplats ingår 1 st bord 140 x 70, 1 st stol, 1 st vit duk samt tillgång till strömkabel och 1 st inlogg till trådlösa nätverket.
Ni kommer att ha möjlighet att bygga upp montern på Söndagen den 10 oktober mellan kl. 13-17 och på måndag morgon mellan 7.30-8.30. Kl. 8.30 ska utställningen vara på plats. Kl. 8.00 börjar registreringen och deltagarna kommer därefter att passera utställningen på väg till konferenssalen.
Under måndagen den 11 oktober kommer det vara en utställarshow mellan kl. 16.00-17.00. Förbered ett kort tal för att presentera erat företag. Ni som har stor utställarplats får tala i tre minuter och ni som har en liten plats får tala i två minuters talartid.
För er som vill skicka material till er utställning i förväg,
vänligen skicka till följande adress:
Chalmers Konferens & Restauranger
Pernilla Bylund / Ert företagsnamn / Konferens namn
Sven Hultins gata 2B
412 58 GÖTEBORG
OBS! Gods kan endast tas emot på fredagen den 8/10 mellan kl. 9-15.
För frågor gällande utställningen, vänligen kontakta conference@gaisler.com